fredag 16 januari 2009

Livet

Hejsan


Jag har idag tackat ja till ett 40 års kalas i februari, hon som fyller år är min kompis Therese från Piteå, hon lärde jag känna när Tom föddes, vi fick barn på samma dag, jag på morron och hon på kvällen, Therese fick en flicka Linda.

En dag ringde jag bara hon och fråga om vi kunde hälsa på, det gick bra och på den vägen blev vi kompisar, sen har det hänt mycket i vårat liv.

Vi tappade våran Tom den 3 november 2007, han fick akut struplocksinflammation, det är det värsta om kan hända i en förälders liv, vi saknar han nåt fruktansvärt, även Tobbe, jag hoppas att ingen behöver vara med om denna fruktansvärda hädelse, ibland blir livet inte som man tänkt sig, det är orättvist ibland, Tom skulle fylla 17 år, han var en unik pojke.

Tur att vi hade många som hjälpte och stötta oss när detta hände, ibland är liver skört.


Jag hoppas att ni där ute tar hand om varann, och njut av liver när ni kan, man vet aldrig vad som händer.


Nä nu kommer snart Tobbe hem från skolan, så jag ska städa undan lite innan jag ska och jobba, jag börjar 16:00 gruvar mej lite för att gå ut vi har -26 grader idag så det blir inga lång prommisar med vovvs, dom vill inte heller vara ute för länge.


Kramis Sussi

13:10

Inga kommentarer: