onsdag 14 januari 2009







Hejsan svejsan






Idag har Tobias haft en pryo dag, först skulla han vara på Polarbageriet, men han ändra sig och var hos Åsa på Blommar o Ting spännande, han fick göra lite av varja, vattna blommor, prismärka, mm men bäst tyckte han om fikat, Åsa hade munkar och biskvier, Tobbe gillar fika men vem gör inte det, det är ju gott.Själv har jag inte gjort så mycket, jag är ledig onsdag och torsdag för jag jobbar till helgen, jag tog en prommis innan vi fick kallt, vädret är verkligen upp o ner, kallt sen tö eller tvärtom.Vi var och drack the med Åsa på Älvsby cafe, dom hade ju kvälls öppet, kul då hann vi surra en stund, hon åker på mässa till stockholm i morron.






Vi hörs kram /sussi



22:26

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej gums. Ja visst var det. Jag känner hon som tagit bilden. Tog mig friheten att låna den. Hoppas det var okey?

Jag har inte kommit över vår fest än.... Mår fortfarande inte bra. Undra om det var det vi drack eller om jag åkt på något annat?
Nåja, kul var det i alla fall! Jag tänkte att vi skulle ha en uppföljning här i Piteå nån gång under vårvintern.

Ha det bäst!
Kram Vero