måndag 5 januari 2009

Hej

Idag har jag varit ledig efter helg jobbet,skönt, då for vi en tripp till Mio möbler och kolla på soffor, vi har sett en fin soffa i tyg som vi vill ha, våran soffa börjar bli till åren och eftersom vi har en i skinn vill vi prova en i tyg, så efter många om och men så blir det nog en 3:a och en fotölj, det blir jättesnyggt och bra.

Min svärmor och man följde med,dom bor i Norge men har köpt sig en stuga har, så att dom har ett eget krypin när dom vill hälsa på barn och barnbarn, hon har 8 barn har i sverige, och 3 i norge så Kenth har många syskon.Vi brukar vara över till Norge när vi kan, det är ett trevligt land.

Nu på kvällen har jag varit på en prommis med vovvs, när jag kom hem bada jag Majken,puu man får lite ont i ryggen, Tobbe är hos en kusin och Kenth jobbar.

Detta är min trettondagsafton, inget partajande för mej, ganska skönt att vara hemma tycker jag.

Nu ska jag koka en the kopp och slöa i soffan en stund, imorron är det arbetsdag igen...

Ha de bra o sov gott /Sussi

Inga kommentarer: