tisdag 20 januari 2009

Svart och vitt






Hejsan






I helgen fredag till lördag var Kenth på konferans på ett hotell som heter Källans spa, dom hade utbildning med jobbet men dom fick även lite spa behandling, Kenth tog ansikts massage, vilket hr rekomenderade att vi skulle åka ock prova, det blir spännande ,vi får försöka ta en tur till sommaren när man har lite mer tid.

Tobbe hade en innebandy match i öjebyn på söndan, tyvärr förlorade dom men bättre lycka nästa gång.

Själv jobba jag ju hela helgen så de ända jag gjorde var att ta en prommis när vi nu fick varmare väder, nå annan spännande hanns ej.

Idag har jag hjälp mormor med handling och kört bud åt Åsa, hon hade fått in vår gardinerna, jättefina, sen kommer snart nya vår sakerna hon har beställt från mässan, då hittar man väl nåt man vill ha... det finns ju så mycket fina saker.


Nä nu är det dags för en the kopp och så ska jag se dokmentären om Viktoria silvstedt.

Ha de och var rädd om varann... sov gott/Sussi

1 kommentar:

Ingrid sa...

Oj så mycket fint hon hade fått in i butiken. Men jag missade nog vårgardinerna, ska kika in igen till veckan.

~Livet i byn