tisdag 6 januari 2009

Hejsan

Idag efter mitt arbetspass blev vi bjudna på middag hos svärmor i stugan, mycket god mat blev det och till efterrätt lite glass,mums. Sen åkte vi hem och jag kolla på Top modell, herregud så många sökande till detta, lite kul att titta på alla tjejerna som vill så mycket och samidigt kan dom bli så besvikna, det är inte lätt att se perfekt ut enligt experterna,..

Här har det blivit kallt igen, igår blev det blida o nu -20 igen, det är så tråkigt när det är kallt, jag har hämst svårt att vara ute på prommis när det är kallt jag fryser enormt om händerna även om jag har bra vantar.

Såg på en hundkompis blogg att nu skulle dom renovera köket, kul, det kommer bli jättebra, det är alltid roligt att göra nåt nytt.

Vi har tänkt i april-maj att ta bort väggen mellan kök och hall ,då får vi större kök, vi ska även ta bort ett fönster i hallen då och lägga in nytt golv, det blir spännande.

Nä nu är det dags att gå med vovvs och kvällspinka o sen sova så man orkar upp i morron, jo skolan börjar om för barnen efter ett skönt jullov.

Ha de....sov gott /Sussi

Inga kommentarer: